Obyvatelé Londýna na dva týdny vyměnili reklamu v metru za kočky!

Také jste už otráveni z těch všech billboardů a reklam, které na vás koukají při cestě do práce? Kreativní skupina Glimpse má návod, jak to změnit!

Ve stanici londýnského metra Clapham Common jste po celé dva týdny nemohli vidět ani jednu reklamu.

Ze všech 68 ploch na cestující koukaly jen a pouze kočky!

Skupina Glimpse totiž rozjela na Kickstarteru kampaň, která měla za úkol skoupit veškeré reklamní plochy.

Bez mála 700 lidí tak vybralo částku přesahující 23 tisíc liber (cca 730 tisíc korun)!

A všude se tak začaly objevovat kočky!

Zakladatel skupiny, James Turner, se pak o projektu rozepsal na Medium.com

Účelem projektu prý nebylo vyjádření nelibosti vůči reklamám, nýbrž podpoření jejich kreativity.

„Chceme, aby si agentury a značky uvědomily sílu, kterou mají, a využily ji k šíření pozitivních hodnot ve společnosti,“ vysvětluje ve svém článku James.