Stačí vám tenisový míček a rychle se zbavíte bolesti nohou, zad i hlavy!

Po celém dni na nohou nebo u počítače je potřeba se pořádně protáhnout a namasírovat unavené svaly. A klidně tak můžete učinit i sami doma!

Bolest chodidel

Sedněte si a holým chodidlem (nebo v ponožce) šlápněte na míček a koulejte ho od prstů až po patu a zase zpátky.

Místa, která jsou více citlivá nebo bolestivá, zkuste míčkem masírovat v malých kruzích. Pokud potřebujete chodidla promasírovat větší silou, stoupněte si k tomu.

Bolesti hlavy

V případě, že vás bolí hlava a krk, nejčastěji z důvodu špatného držení těla, lehněte si na záda a nohy nechte ohnuté.

Mezi palec a ukazováček obou rukou si vezměte tenisáky a ruce složte za hlavu tak, aby se tenisáky dotýkaly vaší hlavy. Pak hlavou hýbejte ze strany na stanu a nahoru a dolu.

Bolest v dolní části zad

Tato masáž se hodí především ženám, které trpí těmito bolestmi při menstruaci.

Lehněte si na záda, nohy nechte ohnuté a chodidla mějte na podlaze. Pod dolní část zad v oblasti kříže, si dejte dva míčky. Poté opakovaně zvedejte boky a míčky tuto oblast masírujte.

Ztuhlé čelisti

Zatínání čelistí, které můžete nevědomky provádět, když jste ve stresu, může vést k ztuhlým čelistem a bolestem hlavy.

Konečky prstů si masírujte oblast pod lícní kostí a přitom otevírejte a zavírejte pusu. Takto pokračujte po celé délce tváře.

Nazpátek přitlačte palec pod čelistí a prsty po stranách stlačte dolů. Toto cvičení provádějte hned po ránu nebo když budete nervózní.

loading...

Bolest v kolenou

Tuto techniku jistě využijí všichni, kteří mají sedavou práci.

V sedu lehce narovnejte nohu a uvolněte stehenní sval. Prsty promasírujte místo, které vás bolí, ve hvězdicovém tvaru po 10 sekund. Poté dvakrát natáhněte a ohněte nohu a opakujte 2krát až 3krát pro každé místo, které vás bolí.

Přesezený zadek

Dlouhé sezení není dobré ani pro váš zadek. V takovém případě opět pomůže masáž míčkem.

Sedněte si na zem, nohy mějte ohnuté, rukama se opírejte za zády a míček mějte pod zadkem. Natáhněte jednu nohu, zvedněte ji kousek na zem a válejte se po míčku. Věnujte se především místům, která máte nejvíce ztuhlá. Poté opakujte na druhé straně s druhou nohou.


loading...